you don't need a new year to make a change..

 
.. all you need is a monday!
 
godkväll på er!
idag har jag haft fullt upp typ, eller ja fullt upp va väl att ta i..
har iallafall haft min sista körlektion idag, så nu blir det att tagga till uppkörningen!
yey, inte alls nervös över att jag som faila eller så.. ne inte alls!
förutom att jag har kört så har jag även hunnit med 1,5 timme på gymmet
vilket var väääldigt skönt och behövligt!
förstår inte varför jag inte börjat gymma tidigare?
duuuuumt! men tur man är igång nu iallafall, bättre sent än aldrig! :)
 
ikväll blir det nog bara ta det lungt, ska läsa lite körkortsteori och göra ett sista prov
sen är jag nog nöjd med pluggandet!
vi kanske hörs senare ikväll, & gör vi inte det så är det en dag imorgon! :) pussss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0