2013!

 
gott nytt år och allt vad man nu säger!
hoppas alla hade ett bra nyår och sådär! själv tänker jag inte klaga faktiskt!
ser faktiskt fram emot denna månaden, har typ fullt upp?
högs på listan står mitt körkort, sen blir det att starta året med att klippa & färga håret!
sen fortsätta träna precis som vanligt om inte mer..
går ju åt rätt håll så varför inte öka liksom? kan ju inte påstå att det är jobbigt..
sen ska jag nog passa på att njuuta en massa, festa och bara ha det bra!
får nog redan bli fest till helgen! känner att det inte skulle sitta fel.. (y)
får väl se vad som annars händer nu i veckan, kanske bara blir en såndär mysvecka?
lite film, gos, körkortsteori och min sista körlektion.. och träning såklart!
 
ska nog redan nu gosa ner mig till någon bra film, får se vad man hittar för något!
vi får höras senare iallafall, pusssss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0