25 september

 
amen hallå!
har inte varit så mycket bloggande på senaste tiden men har legat i sjuk sen jag kom
hem från spanien typ, och när man varit sjuk en månad och varit rätt så dålig så har
man inte haft speciellt mycket att skriva om faktiskt..
och att läsa om vad en person som är sjuk gör om dagaarna looovar jag att ingen vill
läsa om! skulle mest handla om vad jag har kollat på för filmer osv. höhö..
som mina filmtips jag lagt upp.
men i och med att jag börjar gå mot bättringsvägen nu så kommer jag förmodligen
ha mera att skriva om alltså kommer väl bloggandet gå åt det bättre hållet! :)
ska väl ta och avsluta detta inlägget nu och ta och käka middag och myyysa resten
av kvällen i min käära one piece som jag äääälskar nu när det är hööst!
såå hare bäst sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0