new shoes!

 
hallå ja!
måndag igen och ny vecka, rätt så chill måste jag säga!
va och köpte två par nya skor innan, så fett nöjd över de köpet faktiskt.
sen har jag även tränat lite, fick bli lite styrka och även kondition.. (y)
sen har det mest varit mys nu ikväll med lite musik och körskoleboken!
imorgon är fortfarande ett frågetecken än sålänge, ska iallafall tvinga mig att
springa en runda på kvällen har som sagt bara 20 dagar kvar på mig att komma
i bättre form! gosh asså, börjar ju bli rätt så jävla nervös.
& vad det är ja de får ni se då! ;)
 
men nu ska jag bara ta det lungt, kanske kolla på nån film eller liknande..
vi hörs imorgon iallafall! puss på er.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0