nananana..

 
chill söndag måste jag säga!
ska ju som sagt ta tag i mitt körkort nu så har pluggat nån timme idag med
att läsa den där boken och lite annat sånt som tillhör!
sen började ju solsidan ikväll med, rätt så efterlängtat jao.. perfekt att de är på
söndagar som annars brukar vara rätt så urtrista..
får se lite vad som händer imorgon, ska nog ta tag och träna lite eller springa en runda
sen ska jag förmodligen ta mig en tur in mot staden en liten runda och se om jag
kanske kan hitta mig ett par nya skor eller stövlar, mina tygskor pallar inte höstvädret :(
ska väl snart krypa ner och lägga mig..
men ska nog läsa några sidor i körkortsboken och lyssna lite på malcolm b, petter & lite annat!
gosh, har nog en liten crush i dom!
måste vara musiken, fan inte bra asså! men ja dom ser även fett bra ut!
sååå de kan ju inte skada precis.. (a)
 
aja vi hörs nog inte mer idag så nattinattii...
fixade föresten mina naglar med lite nagelgele så jag ska sluta bita på dom..
sen toppade jag med lite guldigt och glittrigt nagellack!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0