kroppkakor!

 
min torsdag har varit rätt så bra faktiskt, dock beror de nog mest på att jag
ätit kroppkakor hemma hos min mormor och morfar idag!
va ett tag sen så de va sjukt gott..
förutom de så hann jag även med att åka in en snabb runda till stan och gå på nått
möte och sen vidare hem till jämjö igen för att gå en liten runda i det regniga och
verkligen fina vädret med min kära hund svante..
insåg att jag verkligen borde dumpa mina tygskor och skaffa ett par gummistövlar nu,
till och med kanske dags att börja använda vinterjackan redan..
sjukt kallt ute idag..
men avslutar min kväll efter lite halv åtta hos mig, och kockarnas kamp eller va det heter
med att krypa ner under täcket med en gammal joel kinnaman film, tjenare kungen!
får se om jag hinner lägga upp nått mer ikväll eller om de får vänta tills imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0