9 oktober

 
tisdag idag, rätt så skönt! 1 dag närmare helg!
vädret har varit rätt så lustigt i lilla karlskrona idag, ena stunden sol och ena stunden regn.
sen har det varit fett kallt också, så kallt att jag känner för att ha vinterjacka redan..
aja nog om vädret!
blev en runda på stan där jag träffade en snygg tjej vid namn medina idag!
kikade runt lite och såntdär sen blev det lite tacos på nått ställe, city grillen? haha ja
fråga mig inte riktigt vad det hette, noll minne typ..
men iallafall tacosen va galet god faktiskt! brukar aldrig vara gott när man äter de på
ställen ute och så men ja, tummen upp!
förövrigt så tycker jag att dom flesta kläder som finns inne nu är rätt så tråkiga..
mest skor som är roligt att kolla på nu när de är höst. inte okej!
gosh, va annars himla trevligt i stan och så!
nu ligger jag dock ner bäddad, fryser galet mycket efter att ha varit ute... :( buhuuu..
är inget stort fan av höst precis.. föredrar sommaren helt klart!
aja ska sluuuuuta gnälla! snart julafton! :D åh då kommer tomten! wiiihoo!
 
hahah.. känner att jag borde sluta skriva nu.. skriver senare eller imorgon.
puss på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0