10-10-12

 
amen hallå ja!
onsdag, väldigt intressant dag idag! hänt massa skoj, eller inte..
fortfarande gaaalet kallt ute, tyckte de stod att de va 2 grader ute.. lovar att dom
ljuger på väder saken för att man ska vara lite gladare, men de är lätt minus 10 grader ute!
börjar snöööa när som! skulle dock va rätt kul, åka lite puuuulka! wooppa!
men som sagt min dag har varit ganska så ointressant, steg upp, låt frukost, chillade lite
pluggade lite körkortsteori, sprang en runda, ja ni hör själva hur de låter!
gaaaaalet intressant va? ;D
ska väl ta mig en varm dusch och kolla om jag hittar någon film jag inte sätt än..
annars får de bli några avsnitt O.C innan man tar sig sin skönhetssömn!
 
och ni får ha en fortsatt myysig onsdags kväll så hörs vi! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0