inte igår precis..

 
oookej va typ galet länge sen jag skrev här..
har typ glömt bort de lite? vet inte varför riktigt men har väl helt enkelt blivit så..
iallafall så har de hänt en hel del sen jag skrev sist :)
har tagit tag i mitt körkort vilket jag är riktigt stolt över.. bättre sent än aldrig!
så förhoppningsvis har jag de om ett litet tag! (y)
 
sen har de väl hänt lite olika men kanske inte så intressanta saker kanske.
konstigt nog har jag köpt väldigt mycket, kläder och lite annat smått och gott..
och i fredags fick de bli en härlig utgång med en massa trevliga människor!
 
morgondagens planer är dock en tur till kalmar med min söta lilla mormor,
blir väl ikea sen ska jag kika efter lite kläder och sånt där skoj tills fredag!
men får skriva mer nån annan dag för kommer inte på nått vettigt!
pusssss på er.
 
kände att dessa bilderna va rätt passande..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0