torsdag!


hej alla glada!

torsdag idag och inte vilken torsdag som hellst utan torsdagen innan midsommar vilket
betyder att det är den såkallade lövmarknaden i lilla karlskrona där jag bor!
och de är väl en tradition att åka in dit så i och med att jag inte har nått annat för mig
denna dag ska jag ta mitt pick och pack och dra in dit en runda med snygg medde och
förhoppningsvis träffa lite trevligt folk men känner och sådär!
ååh kanske få med mig lite godis hem också, hade inte skadat! (a)

förövrigt fyller jag år på måndag också! ganska så nöjd över de ja, dock vet jag inte
riktigt vad jag önskar mig. med lutar åt en tatuering så får hålla tummarna på de!

men ni får ha det så bra så kanske vi hörs lite senare idag!
pusss på stjärten! ♥


Kommentarer
Postat av: jenna ~det kan aldrig bli för mycket rosa~

Hej sötis! :)

Allt bra med dig idag? :D

2012-06-21 @ 17:34:05
URL: http://nattstad.se/jennaoberdieck
Postat av: Sanna

hej !
har du haft en bra midsommar ?
kram

2012-06-24 @ 11:18:01
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0