18 juli

 
hallå alla söta!
idag är de onsdag om jag inte är helt ute och reser men har lite problem med veckodagarna
nu när det är sommar och allt och orkar inte kolla på mobilen heller för tillfället
men i vilket fall så har jag varit ute på sjön hela dagen med min kära pappa och bror.
sen blev det lite restaurang besök och även lite glass i den så kallade klass bussen i
stan (karlskrona) nere vid fisk torget. nära och bra till vattnet. & riktigt god hemmagjord klass!
kan starkt rekomendera den, så om ni är i närheten så gå dit!!
 
nu är jag iallafall hemma, låg ett fint litet paket och väntade på mig när jag kom hem
också så de va inte helt fel! kan slänga upp lite bilder senare på vad de va i paketet!
men nu blir det lite paradise hotel!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0