vad hände 2011?


Januari 2011.
denna månaden var nog faktiskt rätt så händelselös om jag ska vara ärlig?
var massa snö ute, vilket det inte är i år.
skolan rullade på, var allt det med "9ornas gymnasieval" så var massa som hälsade
på osv. tycker alltid januari är en rätt så dryg månad.



Februari 2011.
helt okej månad, hittade en kille. Söt och jättesnäll dock varade det bara i några veckor.
vilket var lika bra för båda! resten av månaden flöt på med mina härliga vänner.
var på fest, och som alltid på fester händer mycket. åh som alltid fattar jag inte varför
folk inte tänker sig för innan dom gör saker på fyllan.
Är man onykter brukar man inte göra saker för att man har känslor för någon..
"SÅÅ SNÄLLA FÅ IN DET I HUUVUDET, OCH SLÄPP DE SEN! "
förövrigt var väl en annan kille inblandad 1-2veckor under månaden med dock
tröttnade men rätt snabbt..


Mars 2011.
kan säga att denna månaden var jag väääldigt mycket sjuk, varför vet jag inte?
sen beställde jag min underbara onepiece, bästa kööpet!
blev en 18års fest denna månaden också, i johanneshus. rätt galen kväll.


April 2011.
inte min favorit månad precis. vi flyttade. var väldigt mycket ikea besök. ibland
2 gånger i veckan. var nog inte världens positivaste heller denna månad.
ägnade den mesta tiden åt svante också för att sysselsätta sig med något annat.


Maj 2011.
jorden skulle gå under den 21 maj, fast de hände aldrig?
kämpade som fasen för att klara min matte-b kurs denna månad. missförstod
matteläraren när hon förklarade villket ledde till dåliga provresultat tills jag själv
tog tag i och läsa i boken så jag fattade.
det var väldigt fint vänder i maj med så blev en del solande!
ååh började träffa en vädligt söt kille i slutet av maj.


Juni 2011.
Riktigt bra månad! fyllde 18år!
Solade och badade, blev brunare. slutade skolan!
träffade fortfarande samma kille, ggos. va i malmö. folk tog studenten.
midsommar osv. det va sommmar helt enkelt!


Juli - December kommer imorgon, borde sova.
ska upp tidigt. puss och nattinatti. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0