har trååkigt..


så jag skriver 10 sanningar om mig själv för att fördriva tiden:

1. jag är väääldigt rädd för nålar, och då menar jag verkligen väääääldigt rädd

2. jag äälskar barnfilmer, som lejonkungen, scooby do, kung fu panda osv.

3. jag är faktiskt vääldigt smart även fast de inte är något jag visar allt för ofta..

4. jag kan varken sjunga, dansa eller göra kullebyttor. & jag suger på att vissla!

5. när jag blir stor så vill jag bli polis, åh så har det väl varit sen jag va liiiiten plutt!

6. jag är & har alltid varit VÄLDIGT svag för brunögda killar - tatueringar är alltid ett
plus i kanten, och lite muskler har ingen dött av.

7.  jag börjar lipa väldigt lätt till vissa filmer.

8. jag verkligen HATAR skräckfilmer, sånna som får en att kolla under sängen innan
man ska lägga sig och även ha lampan tänd när man ska sova.

9.  jag är ingen morgonmänniska, jag sover hellre fram till 2 om dagarna och skippar
frukosten och hoppar direkt på middagen vid 4-5 tiden om dagarna.

10. jag skuller verkligen vilja prova på att hoppa bungy jump, eller fallskärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0