3 dagar kvar..


något jag kanske inte har berättat här på bloggen är att på onsdag säger jag faktiskt
hejdå till sverige och karlskrona för ett tag.
eller ja, 11 veckor om jag ska vara exakt faktiskt.

i och med att jag går hotell och restaurang så ska man ha 11 veckors APU någon
stanns och jag drar till Österrike helt enkelt till en skidort som heter Zell am see
tillsammans med 3 stycken andra där vi ska vara på Grand hotel.

ska försöka blogga medans jag är där och lägga upp bilder och lite sånt där här
på bloggen.
+ att jag gjorde yttligare en blogg som dock bara kommer handla om vad som
händer där nere, och förhoppningsvis kommer dom andra 3 med skriva där! :)

klicka HÄR för att komma till den bloggen, eller klicka på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0