10 9 8 7 6 5..


nedräkningen har börjat!!

haha fast ne.. amen nu är de faktiskt så att jag har varit så galet duktig
idag så jag har paackat! :D
nästan hela 30 kg med, frågan är hur jag ska orka bära de men de är sånt
man märker och får ta liksom!

men nu ska jag iallafall få åka pulka vilket inte hade hänt att man fått här
hemmma då.
sen får det kanske bli lite skidåkning med bara för att.. + massa jobb!

väntar dock bara nu på att mina filmer är färdig nerladdade så jag kan
packa ner min söta lilla dator i väskan med! :) mihihi..

men vi hörs kanske imorogn beroende på internet osv.
sååå pusssss ♥

och glöm inte den andra bloggen... (klicka på bilden för att komma dit)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0