you know my name, not my story.


rätt så vääldigt uttråkad tjej just för tillfället.
' åh jag är väldigt dålig på att skriva här jag vet..

men jag praktiserar ju nu som sagt. vilket leder till att man i stort sätt sover, äter och jobbar.
- vilket enligt mig blir rätt drygt i läängden.
det är ju inte så att man kan träffa vilka man vill i och med att näst intill alla man känner
jobbar eller går i skolan när jag är ledig och när väl dom slutar så börjar jag helt enkelt.

så enligt mig så saknar jag skolan lite, för det är lite tråkigt att jobba kvällar när ens
liv inte leder till något vettigt och man tappar kontakten med näst intill alla man känner.
och i 11 veckor med för den delen.
det hade varit helt okej om det pågått i kanske 4 veckor men 11 veckor är ganska mycket.

har iallafall ungefär en månad kvar nu. eller ja mars ut vilket är 30 dagar + att jag ska ta
ut en veckas lov under den tiden med.
så det är 4,5 vecka minus en veckas lov vilket blir 3,5 veckas praktik kvar ungefär.

sen har jag planerat in att försöka göra en tatuering till under påsklovet i och med det är ända
gången jag typ kan göra den innan man tar sommar lov i och med att jag går
hotell och restaurang och pga av alla hygien krav som finns där och blabla..


men snart tar man ju studenten också 3,5månad kvar ungefär, suger inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0