min onsdag..

 

hallå snyggingar!
hoppas ni haft en bra onsdag! :) själv har min faktiskt varit helt okej!
varit i Olofström hela dagen och kört halkan och lite sånt där! (y)
och för en gångs skull var det jävligt kul att köra bil?!
såå nu är jag äntligen lite taggad på att ta mitt körkort faktiskt! (y)
på tiden också kanske, höhöö..
& förhoppningsvis så lyckas man ta det i januari som de är tänkt! :)
ååh insåg precis att det typ inte är så mycket kvar?
typ fyra körlektioner och en massa pluggande? .. GOTT ÄRE!

känner att detta blev ett positivt inlägg för en gångs skull? :O
och de är väl rätt såå najs!
nuu ska jag kolla på två avsnitt av julkalendern som jag missat, gooos!
pussss sålänge! :*

och jag ska börja ta lite fler bilder om jag ska börja blogga riktigt igen..
fick bli ända bilden från halkan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0