aaaamen hallå!

 
 
de va ju inte igår.. höhö kände mig lite rolig där när det typ rimmade!
sicken fjant man är ibland asså..
 
men insåg att jag totalt ignorerat att blogga..
vet inte varför riktigt, men har väl inte så mycket kul att skriva om..
 
känner mig lite som att jag går i skolan igen nu om dagarna, sitter och pluggar
körkortsteori varje dag och gör prov lite då och då!
inte det roligaste men vad gör man inte för de där körkortet?
förövrigt så har jag halkan imorgon! (y) jippie.. från 9-16 också så hoppas de är så
kul som alla påstår att det ska va!
ska väl strax fixa lite käk jag ska ha med mig! typ som utflykterna i 3an, gulligt! :)
dock blir det inga pannkakor som då :/ utan kör på kvarg och hallon, gooott! nom nom..
 
men ska göra ett till körprov nu tror de är det näst sista som ska göras, SKÖÖNT!
får se om jag skriver lite senare eller något!
kanske blir om en månad eller så som vanligt ;)
pusss! :*
 
och bara för att svante är min favorit får han stå för bilden!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0