påsklov!


yey.. och som vanligt så lyckas jag gå och bli sjuk precis när det börjar!
bra jobbat av mig får man väl säga..
dock är jag inte så pass sjuk så jag måste ligga utan har bara en svullen hals
som gör feteont och att jag inte kan äta! så ska inte klaga..
barnen i afrika har det värre!

förövrigt har jag verkligen inga planer alls för denna veckan?!
eller jo, ska in till stan i morgon och leta studeentskor och sen efter en tröja och ett nagellack!
sen får jag hoppas att mitt paket från gina tricot kommit på posten så det inte
blivit nått jävla fel där. gaaah då får jag verkligen panik.

aja nu har jag väl tråkat ut er tillräckligt så ska inte skriva mer.
utan lägger mig med lite varmt citron vatten och kollar på 90210!
puss på stjärten. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0