vill ha fredag..


och helg, trött på skolan för denna veckan även fast jag bara har varit
där en dag änsålänge..
och imorgon är de tydligen spexfoto? ööh.. min fantasi suger!
så lär bli toppen verkligen! (y)

är fest sugen.. vill dricka och dansa och vara ute hela natten,
vakna upp och inte minnas någonting från va som hände kvällen innan..
inte behöva bry mig alls om något!

men som sagt är de bara onsdag imorgon så upp vid kl 7!
sen blir det klippning och färgning av håret efter skolan..
ääntligen ny färg och sen blir de förmodligen att klippa lugg om jag vågar!
men vi hörs. puss på er ♥


min lille pluttt för lite mindre än ett årsen..
känner mig precis som han nu.. lite sömnig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0