smärta gånger2.


fyllde i min tatuering idag, kändes en del. & efter de stukar jag stortån.
duktig tjej! (y)

iallafall det är torsdag idag, dagen började med spexfoto i skolan sen ganska
så soft dag med chill lektioner.. (eget arbete)
sen vid 2 tiden drog jag och fyllde i min tatuering på handleden.. skönt!
och efter skolan åkte jag med nathalie hem, åt nudlar för FÖRSTA GÅNGEN!
höhöö.. premiär!
och efter de åkte vi iväg för att rida.. gick väl rätt bra för att inte ha ridit
mer än ett par gånger när jag va 8år!
va dock problem att komma upp på heesten (a) förkorta ben typ..

ååh sen red vi i skogen då va.. och ja.
nathalie skulle gå på världens konstigaste ställen med sin hest och min
hest skulle ju gå  på ännnu cpigare ställen så fastnade med mitt ben
mellan 2 träd så min fot vredsbakåt så nu har jag en stukad stortå
utan känsel och som är lila och BAOTA STOR! :( aajajj..

MEN FYFAN VA KUL DE VA ATT RIDA.. JA NI HÖRDE, JAG SÄGER ATT
DE VA KUL ATT RIDA SOM VERKLIGEN OGILLAR HESTAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0