nananana..


yttligare en galet braa helg!
igår blev det en riktigt härlig kväll med bästa medde ute, först va vi en
timme på långö hos calle som hade någon fest. sen vandrade vi in mot stan
och in på piraten där vi stannade hela kvällen/natten!
klagar då inte över något alls.. :D
medina fick även ett ragg, som hade en traktor för 3,5miljon så om du kan
höra av dig skulle de va bra för hon glömde fråga om nummret!

.. men ja kom hem runt 4 tiden på natten iallafall och jag skulle duscha
vilket slutade med att jag somnade i den så blev inte så mkt skönsömn
den natten., vaknade ett par gånger som sagt!

åh idag har jag tagit de lungt fixat lite, varit pigg som fan efter nattens långdusch
och sen varit och bowlat med pappa och min bror och sen åt vi även
trerätters på harrys och lite så. kom hem för en halvtimme sen ungefär..
somnar när som för har fått i mig lite alkohol sådär dagen efter när man är
seg så ska strax krypa ner i sängen.. så pusss ♥


mina fina frissörkunskaper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0