min måndag..


.. än så länge iallafal har bestått av skolan, ääääända tills halv 4?!?!
helt sjukt läänge.. blev iallafall mat på pm på lunchen.
grillad fläskfilé spätt och pommes, gottigott!
sen efter skolan blev de en runda på stan med medde åh letade jacka
åt henne sen blev de ut till lyckeby för att göra henne sällskap när hon åt.
ååh nu sitter jag här framför min brors dator som är MIN tills onsdagkväll!
woup woup, galet nöjd över de så nu blir de att lyssna på lite musik och
så sen blir det att hämta godis och cola och kolla på one tree hill ♥

ååh sen blir de kanske nån film lite senare med så vi får höras, har inte
tid med att blogga..
har som sagt varit utan min egna dator i ca 2,5vecka kanske? :(
men pussssssssss på er ♥


bild från pm, rebecca och annie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0