min älskade dator funkar igen!


ääääääntligen säger jag bara!! :D

ska iallafall strax börja baka en cheesecake tills imorgon när mina
3 snygga tjejkompisar kommer hit vid 6' trevligt trevligt! :)
sen så blir det att hoppa in i duschen och fixa sig iordning för att dra
in till stan för utgång någon stanns!
funderar dock på en lite lugnare kväll och inte för mycket alkohol för
är en hel dag och kväll + natt imorgon också!
åh efter en heldag i skolan känner jag mig rätt så slut! :)
men förövrigt förutom att gått i skolan har jag inhandlat en 18års present
idag så hoppas att den duuuger! höhöh..

men nu ska jag fixa iordning för cheescaken så orkar inte skriva mer
men kommer bli mer uppdatering på bloggen men bilder och så
nu när min egen dator är lagad! :)
men pusssss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0