pluuuuggar..


äääääälskar mina serveringsarbeten!
helt seriöst, hur glad ska man inte vara om man får chansen att få skriva ett arbete
om öl och dess tillverkning och allt och ett om österrikiska viner!
åååh va jag är lyckligt lottad!
fast ne..
är riktigt trött på det nu, arbetet om öl skulle vara på 3-4 dataskrivna sidor ..
mitt är väl på 5sidor änsålänge.. (y)
+ att jag måste börja med de om österrika nu med för båda ska in imorgon.
toppen dag!
är sjuk också förövrigt, drygt! dock fick jag mc donalds för en stundsen..

men förövrigt är jag väl rätt så duktig!
så nu ska jag ta världens längsta paus tror jag och leta upp lite chips och cola!
puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0