körkortsplugg?


är helt klart INTE min grej, har läst 55sidor i en tjock tråkigbok med allt
för lite bilder i på ca 350sidor.
vilket betyder att jag har ungefär 300sidor kvar att läsa vilket gör mig super
depppig och inte alls sugen på att ta mitt körkort!
dock hade de verkligen inte skadat att ha ett nuuu kan jag lova..
så blir att faktiskt läsa lite till, och göra mina kära föräldrar stolta! höhö..

men aja nog om de, min helg har varit kalas bra. skulle varit en lugn helg utan
alkohol men de sket sig redan i fredags när de blev utgång med ett härligt gäng!
tappade rösen under kvällen också, så lördagen lät man som en hes gammal tant..
var även hemma hos annie och åt mat med rebecca och medde!
även då blev de alkohol-drickande, som inte var planerad! (y)

kan säga att jag inte haft en helt nykter helg på ca 8 veckor nu..
vilket mitt kontokort fått känna på! (y)
men jag klagar inte, så länge jag har lika jävla roligt som jag haft dessa 8 veckorna!
åh hoppas påå att ha minst lika kul nästa helg! woup woup.



men nog om detta nu ska jag och min nya kompis fortsätta umgås med volymen
på hööögsta här hemma! pusss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0