varmt ute idag..


.. okej kanske inte, men ooerhört skönt att det INTe är snö ute!
gör mig ingenting ifall det inte kommer något förens på julafton eller dagen innan.
sen får det gärna bli minst 25 grader och sol runt den 26-27 december!
skulle inte skada för känner mig som ett isblock! :)

iallafall så hade jag världens meningslösaste dag idag, åkte till skolan.
skulle ha två lektioner, religionen skulle man bara gå till och ta närvaro,
sen svenskan skulle man kolla film.
slutade med att när man skulle ha svenskan så va hon självklart sjuk så va 2
timmar i skolan totalt i onödan! :) yey..

så nu ska jag ta bilen en runda och försöka att inte köra ihjäl nån! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0