tatuering


snaaart dags för yttligaare en till!
bestämt VAD de ska vara nu iallafall.. (a)
nu är det bara VAR den ska sitta har väl 2 eller 3 ställen de är emellan..
åh sen är det NÄR OCH VAR jag ska göra den kvaar också!

äär dock 1,5 månad kvar tills dess men den ska dock sitta hela livet
så lika bra att försöka bestämma sig i tid hade jag tänkt.
gjorde ju min första när jag va 15 så nästa blir efter jag fyllt 18 och kan göra den
på någon vettigt ställe där dom är duktiga!


bilden längst till vänster är min egen..
& dom andra är ställen där jag kan tänka mig att ha min nya..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta den på ryggen , skuldebladet eller typ nacken det är skit fint (a)

+ vad ska du göra idag? :)

2011-05-07 @ 12:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0