svar på frågan/frågorna?


har typ fått två frågor eller den ena fick jag för ett tagsen men inte
skrivit något svar på den och nu fick jag en till?
dock vet jag inte om den första är speciellt seriös men jag själv är inte världens
seriösaste så kan lika gärna svara på den! :)

* så mitt svar på denna frågan får nog bli att jag helst skulle vilja äta kött till
ris/pasta/potatis åh måste jag välja vilket så blir det nog fläskfilé i och med att
man kan göra så mycket av det. Ha den som den är, göra någon gryta, grilla osv.

* sen den andra frågan blir nog mitt svar robinson eller fångarna på fortet
om nu de är en dokusåpa?
robinson för att de verkar vara seriösare än andra "såpor" åh man blir brun & smal (a)
sen fångarna på fortet för de verkar as kul att testa på allt dedär! :)


Sen en annan fråga va varför TV8 var och spelade in i vårt hur på aspö?
och svaret på den frågan är att dom spelar in en serie som heter skärgårdsdröm
där vårt hus tydligen ska vara med i till hösten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0