sjuuuuk igen..


toooppen..
jag måstee vara rätt så kleen i mitt imunförsvar om jag ska vara ärlig!
för började ju må dåligt i går och idag åkte jag till skolan med
ont i halsen, feber och geeenom förkyld!
inte det bästa förmodligen för nu är de typ 10gånger värre än va de va då.. (y)
duuuktigt emilia.
så nu ligger man i soffan och mår suuper bra! verkligeen..
äälskar att tycka synd om mig själv! (a)
så har förövrigt ätit tjockis-mat två gånger, först mc donalds och sen kebab!
riktigt gott dock.

åååh nu pallar jag inte skriva mer för behöver sova för hatar att ha feeeber!
såååå alvedon och sängen nu.
pussss och godnatt sötisar! ♥


ååh så sort min blogg börjar funka riktigt igen så ska jag lägga in bilder..
för mina inlägg vill inte komma upp. himla cp osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0