psykologi?


gosh.. den som kom på att man skulle läsa om de ämnet i skolan
är jag inte speciellt glad på just nu..
eller okej, får skylla mig själv som valde de ämnet kanske.. (y)
men de är verkligen så sjukt underbart när man får en liten inlämningssak
ååh så kommer man hem åh tänker gud va skönt bara 6 små frågor..
' JO MEN TJENA!! 6 småå frågor va de ja..
fast ne.. har skrivit ett helt A4 papper nu, och fattar inte en tredjedel av vad
jag skriivit! duktigt som fan..

Jag ska inte bli psykolog eller nått sånt tror jag.. för så roligt är de inte!
meen nog om den dryga delen!

hade min SISTA SAMHÄLLSLEKTION idag :D:D:D:D:D fett lycklig! jao..
så måndagar kommer jag ha en lektion bara.. sen fredagar 3 lektioner..
riktigt chill enligt mig! :):)
åh denna fredagen har man en lektion så slutar vid 9! toppen!
aja nu ska jag inte skriva mer! :)
så pusspuss och hej sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0