morsdag!


ååh goddag får man väl säga!

bleev väckt redan vid 10 i morse så har varit uppe ett bra tag,
lite annorlunda i och med att jag brukar vakna tidigast 12 om jag får sova..
men fick istället åka ut till tjurkö idag åh hämta min bror osv. :)
sen har jag väl hunnit med en hel del till, så förstår mig faktiskt lite på personer
som går upp vid 10 eller tidigare på helgerna när dom egentligen kan sova
preecis hur länge dom skulle vilja! :)
man missar ju en hel del när man sover bort dagen.. (a)

men nog om det sitter åh äter min naturdiet smoothie till frukost!
eller jag försöker dricka upp den har hittils bara orkat dricka halva åh då
öppnade jag den redan vid halv 11?

min mage klarar eller orkar typ INGENTING!? :) inte bra..
men men, får se vad man hittar på idag, har inte en blekaste aning förutom att
jag ska kolla på gossip girl vid 7 trror jag?
men skriver mer senare istället tror jag! så pusshej sålänge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0