min helg!


förlååååt, jag har inte bloggat, jag vet!
dåligt av mig.. fyfyfy.. jag är typ sjuk nu med så passar på nu när
jag ändå ligger i soffan och kollar på tv.


i fredags blev det skolan och efter det till time out i lyckeby och åt mat!
himla gott!
sen i lördags blev det att sola lite sen thaimat på kvällen, riktigt gott!
inte gillat de innan men nu så blir de bara godare för varje gång! :)
och idag har jag mått dåligt så när jag skulle sola så får jag gå in för jag
har feber ont i halsen och öronen! (y) topppen!

dooock ska jag inte klaga ! :) kollade på gossip girl för en stund sen och
nu får jag snart grillat, och efter det fruktsallad och glass! galet gott! (a)
men nu ska jag inte skriva mer såååå pussshejs! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0