life is good!


onsdag idag, väldigt mys dag, började vid 9 och redovisade fram till halv
11 tiden sen slutade vi egentligen typ men blev kvar i skolan till 2 iallafall!
åh imorgon börjar man kl 1, ännu mer toppen!
skön linje man går om jag ska vara ärlig, sen nästa vecka är man ledig
onsdag & torsdag! gosh.. så hoppas på bra väder då!
blablabla.. skriver bara massa onödigt skit känns det som! :)
men iallafall har väl bara tagit de lungt idag, kollat på film och gjort en
meny och ett inbjudningskort tills yttligare en redovisning imorgon! :)
får la se om dom duger!
åh sen har jag blivit 5tusen rikare, aldrig fel! (a)
oooch nu ska jag inte skriva mer för ska vara lite social istället! men ni vet
ju som sagt att jag lever nu, så puss och kram ♥


menyn på första bilden och inbjudningskortet på andra bilden.
suuuger på att fixa såna bilder men får duga till ett skolarbete! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0