lalala.. (a.


sitter just nu med min sista inlämning/läxa detta året!
tyvärr i psykologi åh jag ska svara på en massa frågor om någon
film om några tjejer på ett mentalsjukhus?
ååh de går väl sisådär, frågorna är ju typ fett konstiga.. typ som den
jag ska svara på nu.. VAD ÄR TYPISKT SEXTIOTAL I FILMEN?
seriöst vad är de för fråga, vet väl inte jag? levde inte då precis?! (y)
alltså jävligt korkad fråga om dom vill ha nått svar från mig!

förstår mig inte riktigt på psykologi kanske.. för de är rätt dryyyygt!
blablabla.. har minst G i det iallafall! tur de..
sååå nu ska jag vara duktig och skriva en massa "smarta" ord så de ska låta
bra eller nått! mihihi..
såå puss och kram. sen säger jag nog nattinatti nu med! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0