Give it to me baby, nice and slow ;)


ohlalalala... (a)


varit så till mig att jag missat två stora händelser?!
första: att jag typ bara har 8timmar kvar på spotify typ? gosh..
andra: att någon snubbe som va terorist är död? usama bin laden, eller nått sånt?

whatever, även fast de va tisdag idag så har dagen varit rätt så chill!
psykologi på morgonen? eeh mycket seriös lektion.. not!
matte = matteprov, gosh IG på de typ?!
hmm.. svenska? lite flummm bara?! och samhäll: redovisning av mitt thailand sak..
och idrott som nathalie och jag hade, lekte kom alla mina små kycklingar osv! (a)
gaalet gulligt?! mihihhi...

seeeeeeeeeeeeeeeen har jag om jag måste vara ärlig lipat åt dom sista avsnitten
av säsong 4 på one tree hill, så nu måste jag fjäska till mig nästa säsong av mamma!
ehehehe får la se hur de går , brukar lyckas med de rätt bra dock, (a)
och imorgon är de serverings redovisning, uuuups! it's gonna go like shiit!?

blablabla.. nu har jag pratat fööööör mycket igen! :) men vet att ni älskar mig osv!
pusselipusss alla små söta! :$ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0