fettbesviken_tjej_93


jorden gick inte under idag!?! liksom vafan va det då?
jävla besvikelse, jag hade förväntat mig vääärsta smällen och upplevelsen ju!
inte okej att inbilla mig en massa sån skit, de ska han "har..  nånting camping"
ha klaart för sig! .. de är taskigt!

sååååååå nu måste jag vänta tills 2012 innan jag får väärsta smällen osv.. :(
gosh, fett jobbigt om jag ska va ärlig!

aja har varit dålig på att bloggaa så får skylla på att jag varit så jävla taggad på
detta så jag helt glömt av det.. höhöhö.
ne men jag har varit sjuk sen i tisdags så har fåttt ligga sen dess! (y)
eller jag va i skolan i onsdags men de slutade illa så blev tvingad attt åka hem..
sen va jag i skolan en timme i går med..
ååh på kvällen va jag åh grillade med några jag gick i 9an med, treevligt! :)
dock inte de smartaste med min mage som inte tål mat.. (y)

såå nu är jag sjukt hungrig eftersom jag inte ätit sen i tisdags, eller har levt
på 2bananer och en sån cola-is-glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0