duktigt emilia..


sooom vanligt blir de aldrig som jag tänkt mig när de gäller
att plugga.. (a) uuuups..
såå får hålla tummarna för attt matte provet och "vitaminprovet" går bra
ändå, om jag ens får göra matte provet..
meeen får lee och se lite extra glad ut helt enkelt! (a)brukar funka tihii..

men det är fredag imorgon, vilket jag missat kändes som om de
skulle vara måndag iochmed att jag varit sjuk en dag och ledig i två dagar!
tur man går på hr ibland!
+ att det ändast blir två lektioner för min del imorgon iochmed att
dom andra två är inställda! toppen! mer plus till HR!

åh efter skolan blir det att passa mina kära kusiner ända tills lördag
kväll tror jag de va!! trevligt! :)

meeen nu säger jag godnatt till alla små söta figurer som
läser detta, ni får ha en toppen dag imorgon och drömma sött nu!
pusspuss och godnatt ♥


sånt här räknar jag typ i matten.. ni förstår att man inte vill
ens försöka lära sig de va? gosh så j*vla meningslöst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0