ANDRA MAJ 2011


ny månad och nya möjligheter?

inget som märks när det gäller mig iallafall.. blir nog yttligare ett IG
i betyg på matten imorgon vilket jag verkligen behöver efter de förra! (y)
toppen verkligen, matte b är inget är mig typ!

förövrigt är de tisdag imorgon och de blir en dag från klockan 8 till halv 4?
riktigt dryg med andra ord.
och jag har samhälls redovisning om thailand ioch med att jag va sjuk idag
vilket gör att de är två jobbiga saker imorogn + idrott!

min helg har både varit riktigt bra och rätt så dryg!
hänt både de ena och det andra, dock blir de min lilla hemlighet ;)
valborg slutade iallafall rätt så trevlig! (a)

aja ska sluta skriva innan jag skriver något olämpligt typ!
sen borde jag läsa igenom min matte så jag får några rätt iallaafall så de verkar
som jag fattar nått?! eheh
puss och sovsött osv alla små söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0