2 dagar kvar!


woohooo.. åh 2 jävligt slappa dagar också för den delen!
imorgon då det blir städning och chill i köket, och tisdag nästa vecka
då vi typ inte har några lektioner ens? typ klassensdag eller nått i den stilen?
sen äre sommarlov, asgott!

ååh idag va det typ en såndär dryg dagjävel med betygssamtal hela dan och
en jävla massa håltimmar pga av det!
gosh, fett jobbigt! ehehe.. låter riktigt töntig men skit samma!
har förövrigt varit i färskesjön som den coola lilla sjön i jämjö heter, åh
det va SVINKALLT i vattnet kan jag lova, + att man fick gå 500m för att
vattnet skulle gå över knäna på mig?!
så jag tröttnade när de hade stigit till 5cm över knäna! (y)
ååh nu ligger jag åh har ont i magen.. så imorgon blir det att äta mina
naturdieter för att slippa ha ont i magen!
åh nu orkar jag inte skriva mer heller! :) så puss ♥


bjuuder på en fettt eeerhm hemsk? .. bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0