17 maaj!


ÅÅH JAG ÄÄR SÅ SJUKT GLAD FÖR ATT MIN MAGE TYP KOLAPSATT?
eller okej där ööverdrev jag en aning, men jag har förmodligen magkatarr.. IGEN!
+ att jag haft feber hela morgonen dock har den nästan försvunnit nu! :D

åååh imorgon kommer tv8 och filmar vårat hus på aspö..
så blir ut dit efter skolan med mamma och kolla läget när dom är där!
åh jag hoppas även att min mage är rätt okej tills dess för har fått ligga hela dagen!
ååh de finns inget dryyygare..
så blablabla.. skriver mer sen åh lägger upp lite bilder! :) puss ♥


ej jag som tagit bilderna, utan en fotograf.

Kommentarer
Postat av: anna

varför ska de filma ? :)

2011-05-18 @ 20:35:19
Postat av: Emilia :)

För dom spelar in ett program som heter skärgårdsdröm typ :)

2011-05-19 @ 23:02:46
URL: http://emiliawernered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0