12 maj.


ooch det är torsdag om jag inte har heelt fel?!

mitt internet funkar äääntligen igen! vet inte riktigt varför min dator vägrade
att hitta det igår men skit samma..
är fortfarande sjuk men dock på bättringsvägen efter en heldag i soffan med
one tree hill, glass med choklad&kolasås och mc donalds!
riiiiktig tjockismat, dock tycker jag att jag förtjänar de (a)
liksom.. man lever bara en gång?

nog pratat om de, ska strax kanske öva på ett matte prov jag förhoppningsvis
ska göra imorgon så jag får mitt underbara G i den kursen och
sen något vitamin prov jag också tydligen ska göra för att jag varit sjuk.. (y)
yeah yeah wow wow..

nu blir det att lipa lite till det sista avsnittet av säsong 5 på one tree hill! gosh..
+ att jag bjuder på en bild från i måndags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0