trött på att va sjuk?


svaaaren är helt klart jaa nu!
liksom pallar inte att ligga hemma om dagarna och glo så har gått i skolan
hela veckan även fast jag varit typ febrig och förkyld och helt cp i halsen! (y)
tyyp fortfarande hees med.. :( gör asont..
sååå pyttelite synd om mig nu faktiskt (a) sååå hoppas min onepiece kommmer
snaart så jag har nått att ligga och tycka synd om mig själv i!
haft en ganska så chill dag i köket i skolan tyyp gjort lite cheescake och en
pizza med en mysko deg av nått slag!
jag är as trött.. så funderar på att duscha om jag orkar och sen gå och lägga mig
och lyssna på musik?
ska nog ta en alvedon eller nått och se om febern försvinner?
ingen aning om de funkar men sånt man märker.. men ni få ha det bäst!
pussshej.. och kanske godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0