torsdag.



heeej! :)

det känns seriöst som om jag aldrig kommer bli frisk?
fryyyyser som ett as även fast jag stått i ett kök där de varit typ
aaaas varmt?! (y)
ja, ni som varit i ett restaurang kök vet ju som sagt att de blir rätt varmt
vid spisen osv!
aja har varit rätt så duktig ändå idag, har gjort en budapestrulle, och
egen gjord pasta med basilika sås.. (y)
åååååh nu ligger jag hemma och fryser och äter mc donalds!
jävligt nyttig känner jag mig.. :)
men ska faktiskt inte skriva mer nu för funderar på att sova en halv timme nu
innan halv åtta hos mig börjar! :) pusshejs ♥

för er som inte vet va en budapestrulle är så är det en sån som på bilden ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0