torsdag.


kollar på halv åtta hos mig för tillfället! :)
och min dag har faktiskt varit riktigt bra, åkte in till stan och gjorde ett
omprov i psykologi vid kvart över 2. gick väl helt okej?
sen träffade jag elin och så gick vi och letade presenter i stan och hittade
riktigt bra saker! haha.. sen kom min kära lilla mamma och
hämtade mig och så åkte vi vidare och köpte paket till min kusin som vi ska
fira på lördag! :) och sen fixade vi lite annat tills imorgon kväll då jag ska iväg
och fira en kompis som heter nathalie som fyllt 18!
blir nog en toppen kväll om jag får säga mitt!! :) åh nu borde jag äta för har
inte hunnit göra de på hela dagen så maagen kurrar som f*n.
sååå pusshejs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0