tisdag 29/3


gosh jag vaknade typ precis efter att ha sovit typ två timmar
sen jag kom hem (a). gaalet mys!
dock lyckades man somna på världens konstigaste sätt så har ont
i ryggen nuu typ! inte lika mys! :(
men men, tisdag idag så en rätt så galet jobbig dag i skolan!
åh jag bloggade inte igår för jag va typ inte hemma? :O
utan började vid halv 11 åh hade en lektion så åkte hem till min kära
mormor och åt pannkakor sen så gick jag en lång runda med svante
ååh sen tillbringade jag typ hela dan där fram tills 9 sen orkade jag
inte skriva helt enkelt när jag kom hem?
åååh orkade de inte nu heller men tvingade mig så ni visste att jag lever! :)
aja ska ta mig en fruukt nu och ett par digestivekex åh lägga mig i soffan
igen och sen bara chilla lite! så puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0