onsdag!


idag är de typ den 23 mars och idag har jag sovit?
haha nemen sov inte ett skit i natt :( så när klockan ringde vid 6 höll jag
på att börja gråta för att jag kanske sovit max 40 minuter på heela natten!
så orkade ingenting och hade migrän och mådde allmänt kasst!
så bad mamma sjukanmäla mig och gick och la mig igen och sov typ ganska
så jätte länge..
sen kollade jag på barnprogram och sen när mamma kom hem åkte vi
och hämtade mina kusiner för att min kusin ella fyllde 5år! :)
så åkte till lyckeby och fikade med dom och lite så, trevligt!
seen har jag legat i soffan och kollat på one tree hill och ätit heela 1/3del
av en kebabpizza!
och nu pallar jag inte skriva mer.. puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0