måndaag, 14mars!


nyyy vecka, verkligen toppen!
har ett matte prov imorgon i matteb som kommer gå as dåligt!!
fattar typ.. eeh ingenting?!
och jag har så grymt ont i haaalsen så håller på att dö så ska fjeska lite så jag
slipper idrotten så jag inte blir mera sjuk!
men hade verkligen en meningslös dag idag.. började halv 11 och slutade 5över 12
egentligen för lektionen som vi skulle ha vid 1 tiden blev inställd när vi kom så
slutade vid 1 helt enkelt! (y)
chapman är verkligen grymt bra på att tvinga in folk för kanske en timmes lektion..
tur man bara går där 2,5 dag i veckan! :)

aja har mys med svante hela kvällen och kollat på halv åtta hos mig och ullared!
rätt såå mys förutom att han nästan åt upp min iphone :(
aja ska inte va mer dryg nu.. pusshejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0