löördag!


ååååååh hej!
min kväll igår vaa riktigt bra, förutom några onödiga sms och telefonsamtal
och een jäävligt jobbig bilresa hem med galet måånga stopp! (y)
meen jag hade kul iallafall :D, ååh jag blev väckt kl 8 imorse?!
och va hade dom för ursäkt? jo vi skulle bara kolla om du levde och ville ha cola..
man bara åååh men tack! himla gulligt, men kl 8? lite tidigt va!
aja nu ska jag äta nått för jag måste verkligen ha nått i magen för den är
ehehe tooooom.. sen blir det kalas för min kusin ella som fyllt 5år! :)
men finns på mobilen åh lovar att de inte är några oseriösa sms ni får..
puss och kram! ♥


ååh bilder från igår kommer ikväll eller imorgon när jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0