imorgon börjar de.. (y)


funderat ganska så lääänge nu på att börja äta chili burns igen..
både dom lite bättre och dyrare från en såndär hälsokost affär och även
dom där billiga som man kunde beställa hem från internet för en hundralapp för
ett tagsen! :)
såååå ikväll har jag ätit lövbiff, pommes och vitlökssmör i mängder! jävligt gott!
åååh cola! dock har jag en hel 1,5liters cola som ska drickas upp ikväll tsm
med popkorn och potatis chips till solsidan (a).

åååh nej jag ska inte äta dom för att gå ner typ 10 kg och få anorexia och bli som
kissie eller nått liknande, är inte ute efter att typ "banta" utan ska äta dom för
att få bättre förbränning sen ska jag börja träna så kroppen mår bättre än
va den gör, för min mage kolappsar typ snart! (y)


dom billigare från internet..

åh dom dyrare från hälsokost affären.. typ 480 för 30dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0